Tisztelt Szülők!
A 2024/2025. tanévre történő iskolai beiratkozás helyi rendjét az emberi erőforrások miniszterének 7/2020. (III.25.) határozata alapján az alábbiakban szervezem meg.
A beiratkozás a Kréta rendszer segítségével indítható ÉS személyesen a megadott időpontokban bonyolítjuk le.
A beiratkozás időpontja:
- 2024. április 18. 8-19 óra között
- 2024. április 19. 8-19 óra között
A Kréta rendszerbe való belépés módjáról, a gyermek oktatási azonosítójáról az óvoda tud tájékoztatást adni, illetve az E-Kréta tudásbázisban találnak információt.
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17761106
A beiratkozáshoz szükséges iratok személyes bemutatására a 2024/2025. tanév első napján kerül sor.
- A bejelentkezéshez csatolni kell:
- A beírató szülő lakcímkártyájának másolatát.
- A gyermek személyi igazolványának másolatát (ennek hiányában a születési anyakönyvi kivonat másolatát)
- A gyermek lakcímkártyájának másolatát.
- A gyermek TAJ kártyájának másolatát.
- A gyermek tanulói/oktatási azonosítóját (11 jegyű szám, ami 7-tel kezdődik). Erről az óvoda tud tájékoztatást adni.
- Nyilatkozatot az iskolai adatkezeléshez való hozzájárulásról.
- Nyilatkozatot a Hit- és erkölcstan, illetve Etika oktatásához kapcsolódóan.
- Nyilatkozatot, mely tartalmazza, hogy a két szülő közösen döntött az iskolaválasztásról (ha a két szülő egy háztartásban él, illetve ha közös a gyermek felügyeleti joga).
- Elvált szülők esetén Nyilatkozatot az iskolaválasztásról, illetve a szülői felügyeleti jog gyakorlását igazoló okmány másolatát (Bírósági végzés)
- Munkáltatói igazolást abban az esetben, ha a gyermek állandó lakcíme szerint nem a körzetünkbe tartozik, de a szülő munkahelye Budapest XXII. kerületében van és az iskolánkat választották.
- Külföldi állampolgárságú gyermek esetén szükséges a tartózkodási engedélyt, valamint a szülő részéről munkáltatói igazolást, mely szerint Magyarországon dolgozik.
- Nyilatkozatot az „Életrevaló” iskolai nevelési program elfogadásáról.
- A gyermek meglévő, nevelési tanácsadó által kiállított szakvélemény másolatát (pl. sajátos nevelési igény (SNI), beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézség (BTMN), stb…). Az intézmény fenntartja magának a jogot, hogyha a szülő ezeket a dokumentumokat nem nyújtja be, és később derül ki, hogy az intézmény alapító okiratában nem szerepel az adott SNI fejlesztés lehetősége, akkor a tanulói jogviszonyt megszünteti.
A csatoltandó nyilatkozatok letöltéséhez kattintson ide.
A késedelmes benyújtás miatt a gyermek osztályba sorolása változtatható az iskola érdekében.
Továbbá kérjük megadni:
- szülők elérhetőségét (anya, apa telefonszámát, e-mail címét),
- amennyiben a testvér az iskolánk tanulója,
- melyik indítani tervezett osztályunkba kérik a felvételt,
- hova járt gyermekük óvodába és mennyi ideig (pl. 2 év vagy 3 év).
Mivel a Gádor Általános Iskolában körzeti feladatellátás van (körzetes iskola vagyunk), ezért a felvételt, alkalmazva az EMMI határozatot, az alábbiak szerint szervezzük meg:
(Körzetes tanulónak az a gyermek számít, akinek az állandó lakcíme az iskola körzetében van és ez megegyezik legalább az egyik szülő vagy törvényes gondviselő állandó lakcímével. Iskolánk körzetével kapcsolatos információk a honlapon megtalálhatók.)
Iskolánk a 2024/2025. tanévben két első osztályt kíván indítani!
A jelentkezés menete:
Bővebb inormációkat a Kormány részletes tájékoztatója után, várhatóan március végén tudunk adni.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a beiratkozás napján még nem keletkezik tanulói jogviszony. Az iskolába felvett tanulók osztályba és csoportba való beosztásáról az intézményvezető dönt.
Az iskolai felvétellel kapcsolatban meghozott döntés ellen – annak közlésétől számított 8 napon belül – a szülő eljárást indíthat az intézményvezetőnél. A kérelem tekintetében a fenntartó jár el és hoz másodfokú döntést.
A felvétel nem a jelentkezés sorrendjétől függ!
Az iskolánk iránti bizalmat előre is köszönjük!
Perge Éva
igazgató s.k.
A beiratkozáshoz kapcsolódó letölthető dokumentumok és tájékoztatók (drive mappa)