karacsonyMindenkit szeretettel várunk december 16-án 15:30-tól 18 óráig az iskola aulájában, ahol a gyerekek saját, vagy segítséggel készített munkáikat árusítják!

A befolyt összeg gyarapítja az osztályok saját kasszáját!

Köszönettel:

a Gádoros diákok és a DÖK-vezető

barlangtura

Február 12-én 19 fős csoporttal vállalkoztunk rá, hogy felfedezzük a Budai-hegységben található Mátyás-hegyi barlang kiépítetlen járatait.

Túrázóinknak évről évre lehetősékük nyílik iskolákban ilyen jellegű testmozgásra, mely télen a legideálisabb, hiszen barlangjaink hőmérséklete télen-nyáron állandó, így nem kell tartanunk az ilyenkor szokásos hidegebb időjárástól.

A túrán alsósaink és felsőseink egyaránt képviselték magukat, s voltak vállalkozó kedvű szülők is akik velünk tartottak.
A túra
...

A véradás az a segítségnyújtás, amikor önkéntesen, saját vérünkből csekély mennyiséget más személy számára felajánlunk úgy, hogy az alkalmas legyen a beteg gyógyítására.

• Véradó lehet mindenki, aki egészséges, betöltötte a 18. életévét, de még nincs 65 éves, és testsúlya meghaladja az 50 kg-ot.
  • Nők évente háromszor, férfiak évente négyszer adhatnak vért. Két véradás között minimum 56 napnak kell eltelnie.
  • A véradás alkalmával steril vérvételi zsákba, egyszer használatos tű segítségével 4,5

farsang

Február 11-én pénteken már délelőtt 9 órára feldíszített tornaterem fogadta az alsós farsangolókat, akik színpompás jelmezekbe bújva hosszú tömött sorokban szórakoztatták egymást és a zsűrit.

A jelmezes bemutató és  tombola után minden osztály a tantermében folytatta a vidám versengést, táncolást. Részletes beszámoló az alsós rendezvényről.

16:30-tól a felsősök vették birtokba a tornatermet. A rendezvény a hagyományokhoz híven a bálkirály és a bálkirályő bevonulásával kezdődött. Idén a legtöbb szavazatot Csontos

Kedves Szülők!

A 2011. május 28-i bográcspartyval egy időben véradást tervezünk az iskola épületében, a Gádor Általános Iskola és a Magyar Vöröskereszt közös szervezésében.

A Magyar Vöröskeresztnek szüksége van egy előzetes létszámbecslésre a kiszálláshoz, ezért kérjük, jelezzék, ha szívesen részt vennének ezen a véradáson (amennyiben egy családból mindkét szülő jönne, kérjük, jelezzék azt is).

Kérjük, olvassák el a véradásról szóló tájékoztatót is!

A véradás ÖNKÉNTES!

A véradással

...

telituraIdén télre is megérkezett a várva várt havazás, így nem maradhatott ki iskolánk túrázóinak téli szánkós túrája. Január 30-án (vasárnap) a már ismert és jól bejárt útvonalon, a Normafától a János-hegy és a Hárshegy érintésével a Hűvösvölgyig túráztunk, illetve szánkóztunk. A szép napos időben gyaloglás közben nem éreztük a hideget. A hosszú lejtőkön szánkóval gyorsítottunk, s még hócsatázni is volt időnk. Kellemesen elfáradva értünk vissza meleg otthonainkba egy igazi havas téli emlékkel.

A

A versenyt 2011. 01. 26-án rendezték a Bartók Általános Iskolában. Tóth Renáta (8. a) 107 db! kötéláthajtást végzett 30 másodperc alatt, egyéniben ő lett a legjobb a Gádorból. A legfiatalabb pontszerzőnk Szabó Zita (1. a) lett, 66 db áthajtással a 6. helyet szerezte meg. Az alsós csapatunk átlaga 66 db, a felsős csapatunk átlaga 79 db volt. Csapatban a Baross és a Bartók után a 3. helyet értük el. Dicséretet érdemel minden résztvevőnk a felkészülésért és a versenyzésért.

2011-ben a húsvét, s ezáltal a tavaszi szünet is meglehetősen későn, csak április második felében esedékes. Így a téli és a tavaszi szünet között 78 komolyabb szünet nélküli tanítási nap van (a tanév kezdete és a téli szünett között össszesen 76 volt). Azért, hogy ezt a kíméletlenül hosszú, nehéz időszakot egy kicsit megkönnyítsük a gyermekek számára, március közepén 6 napos szünet lesz iskolánkban.

Időpontja: 2011. március 10-15.

• Utolsó tanítási nap a szünet előtt: március 9. (szerda) - ezen a napon
...

A Bolyai Anyanyelvi Verseny területi fordulóját november 12-én tartották. Az eredményhirdetésre, november 20-ára a 3.n és 4.n csapatát hívták be. Eredményeink:

3.n               Kis-Nyelvtörők                                                                 V. helyezés

bolyai3n

• Ajtay Adrienn
  • Figura Gyöngyi
  • Hatvani Dóra
  • Rompos Maja

Felkészítő tanár: Szabóné Máté Éva

4.n               Gádoros Nyelv-észek                                                        IV. helyezés

bolyai4n

• Budai Flóra
  • Rompos Luca
  • Rucska Gergő
  • Venyingi Dóra

Felkészítő tanár: Erdősné Kenderes Márta

Gratulálunk a két csapatnak!

Iskolánk további benevezett csapatai:

kori2011. január 17-én a második félév első tanítási napján - iskolánk hagyományaihoz híven - korcsolyázással illetve kézművesnappal kedveskedünk diákjainknak.

A felsősök túlnyomó többsége, mintegy 100 diákunk, iskolánk volt tanulóival kiegészülve idén is a XI. kerület Sopron úton található BHG jégcsarnokát vette célba.

Alsósaink és az itthon maradt felsősök próbára tehették kézügyességüket, s nagyon sok maradandó alkotás született.

A rendezvényeken készült képekből összeállítás található a

Tisztelt Beiratkozó Szülők!

Kérem Önöket, hogy az előzetes jelentkezési lapokat december 20-ig legyenek szívesek kitölteni. A körzetes gyerekek szüleit is kérem erre, hogy lássuk, mennyi körzeten kívüli gyermeket tudunk a következő tanévre az 1. osztályba felvenni. Előzetes jelentkezési lap kitölthető itt.

Köszönettel:

Maróthy Miklósné

igazgató

Mint minden évben idén is lehetősék nyílik diákjaink és szüleik részére, hogy megismerkedhessenek a budapest-környéki barlangokkal.  Idén mind a Solymári-Ördöglyuk, mind pedig a budai Mátyás-hegyi barlangba szervezünk 3 órás "kúszós-mászós" barlangtúrákat szakképzett vezető irányításával február 5-én, ill. 12-én.

Kedves Szülők!

Ezentúl minden hónapban feltesszük a szolgáltatótól kapott étlapot a honlapunkra, hogy követni tudják, mit kapnak a gyerekek az iskolai étkeztetésben.

Ezen kívül november 29. és december 03. között 1 hetes szülői kóstolót szervezünk, hogy személyes tapasztalatot szerezhessenek arról, mit és milyen minőségben kapnak gyermekeik ebédre. A kóstolót a szolgáltatónál nem jelentettük be, hogy Önök megfelelő pillanatképet kaphassanak. Ez egyben azt is jelenti, hogy korlátozott számban tudjuk

...

Az októberben lezajlott papírgyűjtésen több mint 13 tonna papír gyűlt össze. Köszönjük mindenkinek aki részt vett a gyűjtésben. A helyezettek jutalmukat hamarosan megkapják. Az alábbi táblázatban látható, hogy ki milyen arányban részesedett ebből a hatalmas mennyiségből:

turaversNovember 14-én házi tájékozódási és túraversenyt szerveztünk a Csobánka mellett található Oszoly és Kevély-hegy térségében. A versenyen összesen 15 tanulónk vett részt 5 csapatba tömörülve. A csapatonknak a terepen kijelölt pontokat kellett megtalálniuk és ott túrázással és természetjárással kapcsolatos feladatokat oldottak meg. A pontokon iskolánk elballagott, de még rendszeresen velünk túrázó tanulói faggatták diákjainkat. Az időjárás és a hangulat is jó volt, s szerencsére senki sem tévedt el túlságosan. A jó

maraton

Iskolánkból Puskás Zoli bá’ és nyolcadikos csapata elindult a 25. Budapest Maraton Ekiden Váltóján. Itt a 42,2 km-t 2 db 5 fős csapatban teljesítették, mindenki teljesítőképességének megfelelő hosszt futva le, kicsit több mint négy órás nagyszerű idő alatt. Előző este részt vettek a szervezők által megrendezett szénhidrát-feltöltő tésztapartin, hogy másnap minden olajozottan menjen. Mivel betegség miatt csak nyolcan tudtak a versenyen megjelenni, így Zoli bá’ mind a két csapatot erősítette és az egyikben két távot is lefutott; de Szijj

...

A német nyelvi OÁTV-n (Országos Általános Iskolai Tanulmányi versenyen) az első forduló eredményei alapján a fővárosi (megyei) fordulóba kerültek:

• Linczényi Laura 8.n
  • Balla-Somogyi Csaba  8.n
  • Szili Ferenc Ádám  8.n
  • Molnár Krisztina Dorottya 7.n
  • Király Laura  7.n

Gratulálunk és sok sikert kívánunk a további versenyzéshez!

versmondo2010. november 11-én tartottuk az alsós vers- és prózamondó versenyünket. A vetélkedő három helyszínen zajlott. Örömmel és nem kis izgalommal hallgatta gyermek és felnőtt a magyar irodalom gyöngyszemeit, reméljük mindenki jól szórakozott ezen a délutánon. A versenyen készült fényképekből összeállítás található a fényképalbumban.

Versenyeredmények:

3-4.osztály

• I. Rimay Alexa 3.n                      iskolánkat a kerületi versenyen

1956

Október 22-én pénteken az alsósok 11 órakor, a felsősök pedig 12 órakor közös iskolai ünnepség keretében emlékeztek az 1956. október 23-án történt forradalmi eseményketre.

A műsorban a 8.n osztály diákjai és az énekkarosok szerepeltek. A műsort összeállította Puskásné Kustán Klaudia.

A rendezvényen készült képekből összeállítás található a fényképalbumban.

Tisztelt Szülők!

A szeptemberi szmk-n elhangzottak szerint módosítottuk pedagógiai
programunkat. A megváltoztatott részeket itt olvashatják.

Üdvözlettel, Maróthy Miklósné igazgató

Testnevelő tanáraink idén is felmérték diákjaink állóképességét. A 2000 méteres futás eredményei megtalálhatók az alábbi táblázatban:

Közösségi oldalunk fényképalbuma

(2012-től folyamatosan, aktuális események képei)

2011.01.10-én megrendezett Teleki Pál kerületi földrajzversenyen "erős" középmezőnyben végeztek gádorosaink.

A 7.N osztályból Király Laura 9. és Molnár Krisztina 11., a 8.N osztályból Balla-Somogyi Csaba 5. helyezést ért el.

Gratulálunk a szép eredményekhez!

praga1

Az őszi szünet hétvégéjén tanulóink Gajdos Márta néni szervezésében három felejthetetlen napot töltöttek Pozsonyban, Prágában és Hutna Horá-ban.

A szállodában finom knédlit ettek és egy egész napon át bejárták Prága leghíresebb nevezetességeit.

A Programból a borzongás sem hiányozhatott. Kutna Horá-ban megnézték a Csontkápolnát, melynek belső díszítése mintegy 40 ezer ember csontjaiból készült.

A kiránduláson készült képekből összeállítás található a fényképalbumban!

praga2

praga3

4. évfolyam számára: 2010. 10. 20-án, a 2. évfolyam számára 2010. 10. 25-én, a 3. évfolyam számára 2010. 10. 26-án 15.00 - 16.00 óráig került megrendezésre. A negyedikeseknél 14 fő, a másodikosoknál 16 fő, a harmadikosoknál 16 fő versenyzett. Összesen 46 tanuló vett részt az 1. házi atlétikai versenyünkön.

A negyedikesek eredményei:

ciposdobozSikeres gyűjtést zártak a Gádorosok! 35 doboznyi ajándékkal járultak hozzá sok gyermek karácsonyi ünnepéhez, öröméhez.

Köszönjük a felsős osztályoknak: 5.a, 5.b, 6.a, 7.a, 7.n, 8.n és az alsósoknak 4.a, külön köszönet a 3.n osztálynak, akik a legtöbb ajándékot hozták be.

Boldog, békés ünnepeket kívánnak

a DÖKsök

Kedves Gádoros diákok, szülők!

Szeptember 30-án, a Magyar Népmese Napján immáron második alkalommal rendeztük meg Népmese Napunkat.  Idén is nagyon sok alsós gyermek öltött mesejelmezt, s az egész napot vidáman, változatos programokkal tölthette el gyermek, szülő, pedagógus egyaránt.

A gyerekek izgalommal gyűjtötték szerencsetallérjaikat, melyekhez szüleik is hozzásegítették őket, így nagyon nehéz dolgunk volt az értékelésnél. Igyekeztünk jutalmazni a szép rajzokat, az érdekes mesebefejezéseket, az

Tisztelt Látogatók!

Szerverünk technikai probléma miatt sajnos az ünnepek alatt nem volt elérhető. Reméljük, hogy a jövőben nem fordulnak elő hasonló kellemetlenségek!

Január 5-én (szerdán) megkezdődött a tanítás. Jelenleg B-heti órarend szerint kell készülni egészen január 21-ig.

Az első tanév vége január 14-én (pénteken lesz). Január 17-én korcsoláyzás és kézművesnap lesz. A félévi értesítőket január 21-én kapják meg a gyerekek.

A Bolyai Matematika Csapatverseny területi fordulóját ( XI., XII. XXII. kerületi versenyzők) október 15-én rendezték meg.

Eredményeink:

A nyolcadikosok versenyén a negyven résztvevő  csapat közül

IV. hely A Balaton bólyái.

Balla Somogyi Csaba,Dén Zsófia, Tevan Rebeka és Venyingi András.

A hetedik évfolyamon harminchét csapat közül

VI.helyezést ért el az Esélyesekcsapata.

Feller Donát (7.a), Király Laura (7.n), Molnár KrisztinaDorottya (7.n) és Takács Péter (7.a).

A két csapat meghívást

borzsony

Október 16-17-én 16 diákunk vállalkozott az őszi szezon legnagyobb gyalogtúrájára, melyet a Börzsöny-hegységben rendeztük meg. Szombat délután volt az indulás, hogy a középiskolai előkészítőre járó lelkes nyolcadikosaink is részt tudjanak venni a túrán. Szobig vonattal, onnan Ipolytölgyesig busszal utaztunk, s egy könnyű, öt kilométeres esti túrával kezdődött a kaland.

Mire Nagybörzsönybe értünk, már teljesen besötétedett. Szállást a helyi kulcsosházban kaptunk, mire odaérünk a cserépkályhában már lobogott a

...

December 2-án délután a várakozásnál több iskolába készülő kis óvodás látogatott el szüleivel Ünnepváró kézműves foglalkozásunkra.

Bővebben

Ügyelet: minden szerdán 9h-12h

Napközis tábor étkezés pótbefizetés július 19. 7.30-tól

helyszín: Duna u. 1-3

Intézmények Gazdasági Irodája

Lemondás: előző nap reggel 9h-ig 424-5307 telefonszámon

(Aki nem mondja le, azét hiányzás esetén másnaptól automatikusan lemondják!!!)

Étkezés befizetés (szept. 01-20-ig szól)augusztus 9. 8h-12h

aug. 30. H.

• 8h-12h 8. és 6.
...

mikulasDecember 6-án szokás szerint megérkezett hozzánk is a Mikulás mindenre elszánt krampuszaivalnem kis kavarodást okozva ezzel iskolánk mindennapi életében. Az összes osztályunkat végiglátogata és szép énekért, versért cserébe ajándékot osztott tanulóink nem kis örömére!

A fényképekből összeállítás található fényképalbumunkban.

futafok10Október 2-án került megrendezésre a hagyományos kerületi futóverseny a Camponánál, melyen iskolánk teljes létszámmal részt vett. A rendezvényen készült képekből összeállítás található a fényképalbumban. A versenyen helyezést elért diákjaink listája alább olvasható:

Az iskola 50 éves jubileumi rendezvénysorozatáról készült riport a Promontor TV tolmácsolásában:

Két fejlesztő pedagógus szeretettel várja az iskola leendő elsőseit tanulást elősegítő, részképességeket megerősítő foglalkozásokra:

velenceAz előzetesen meghirdetett szeptember 11-i esős szombat után szeptember 25-én már jobb idő fogadta a Velencei-hegységbe látogató 16 gádoros túrázót, akik könnyedén teljesítették a Nadaptól Pákozdig tartó mintegy 11 km-es útvonalat.

A túrán készült képekből összeállítás található a fényképalbumban.

futafok10Október 2-án kerül megrendezésre a hagyományos kerületi futóverseny a Camponánál, melyen iskolánk teljes létszámmal részt vesz. Kérem, hogy a verseny nevezési díját (100 Ft/diák) mindenki legkésőbb szeptember 22-ig küldje be, mert a helyszínen már csak 1000 forintért lehet nevezni!

Tovább a verseny honlapjára

50evA 2010/2011-es tanév kezdete nem a szokásos módon történt a Gádorban, ugyanis idén ünnepeljük iskolánk 50. születésnapját.

szeptember 1. (szerda)

Már az évnyitó is más volt, mint a többi, az 50. jubileum miatt. A 4.a-sok vidám, színvonalas műsorát tanári karunk és diákjaink mellett  meghívott díszvendégeink is hallhatták.

Új tradícióként igazgató nénink az elsős diákoknak átadta az osztályuk kulcsait.

A Magyar Népmese Napja

Program

•1.     Mátyás király meg az igazmondó juhász /Illyés Gyula: Hetvenhét magyar népmese

•2.     A kiskondás / Illyés Gyula: Hetvenhét magyar népmese

•3.     Furulyás Palkó / Benedek Elek: Magyar mese és mondavilág II. kötet

Szeptember 27-ig

Festőinasok rajzainak leadása

Minden leadott mű 1 aranytallér

Meseírók műveinek leadása - A lusta sárkány történetének folytatása

Minden leadott mű 2 aranytallér

SZEPTEMBER 30.

A tanulók mesefiguráknak öltözhetnek aznap

Minden résztvevő 1

...

akaliVerőfényes napsütésben utazott a 73 táborozni vágyó alsós és felsős gyerek Balatonakali felé június 21-én. A táborban azonban már hűvös idő fogadta őket és tanáraikat, ami a későbbiekben csak tovább romlott. A több napig tartó hideg és eső azonban nem szegte kedvüket, sportoltak, társasjátékoztak, vetélkedtek, kirándultak és kaszinóztak - mint minden évben. Nagy sikert aratott a kézműveskedés és a kihagyhatatlan portya is, de a „fénypontot” az idén is a diszkóhajó jelentette. A „Bátorság próbát” is

Iskolánk osztályainak hagyományos bemutatkozó mûsora április 17-én csütörtökön 17 órai kezdettel lesz a Klauzál Gábor Budafok-Tétényi Mûvelõdési Központ (KUSZA) színháztermében.

Idén elõadásunk A Nagy Könyv alcímet kapta. Osztályaink egy, általuk kiválasztott regény, vagy mese témáját dolgozták fel és adják elõ.

Jegyek 300 Ft-os egységáron az iskola portáján kaphatóak.

Az elõadás 2 felvonásból fog állni. Az elsõ 17 órakor, a második kb. 18:45-kor kezdõdik. Kérjük a Kedves Szülõket, hogy azt a

bodensee

Kedves Szülők!

A 2010/11-es tanévben ismét lehetőség nyílik idegen nyelvet tanuló diákjaink számára egy külföldi tanulmányúton való részvételre. Kirándulás és nyelvórák is!

• Helyszín: Németország/Ausztria/Svájc (három az egyben)
  • Időpont: 2011. május 15. – május 21.

evnyitoSzeptember elsején reggel 8 órakor ünnepi díszbe öltözött tornaterem várta a Gádor történelmének 50. jubileumi tanévnyitójára érkezett tanulóinkat, köztük a 61 kis elsősünket.

Az ünnepi rendezvény fényképeiből összeállítás található a fényképalbumban.

2010. szeptember 30.

A MAGYAR NÉPMESE NAPJA

nepmese

Részletes program

A mai mozilátogatásra jelentkezők indulási ideje: 14.15 óra. A film 15 órakor kezdődik és 55 perces. A dinoszauruszokról szól. A hazaérkezés várható időpontja: 18 óra

schneebergMég szinte véget sem ért a tanév, túrázóink már útban voltak Ausztria felé. Nem más volt a céljuk, minthogy meghódítsák a hazánkhoz legközelebb eső 2000 méternél is magasabb Schneeberget, mely Alsó-Ausztria tartomány legmagasabb hegye.

Napos idő fogadott minket Puchberg am Scheebergben, mikor leszálltunk a vonatról, de a hegycsúcs már ekkor felhőtakaróba burkolózott. Első nap még fogaskerekűvel jutottunk fel rá 1800 méteres magasságba, s rövid mászás után csodálatos csúcsélményben lehetett részünk. Innen hosszú

...

Iskolánk a 2010/2011-es tanévben ünnepli fennállásának 50. évfordulóját!

Ez alkalomból szeptember 1-2-3-án jubileumi rendezvénysorozatra hívunk és várunk mindenkit!

PROGRAM:

2010. szeptember 1. (szerda)

8:00

Ünnepélyes tanévnyitó

• ünnepi műsor
  • ivókút avatás (Felényi Péter szobrászművész alkotása)
  • „ökokuckó” átadás
  • 2 osztályfőnöki és 2 szakóra

2010. szeptember 2. (csütörtök)

Ünnepi program az iskola diákjainak

Délelőtt 8-12 óráig

Kézi-és kosárlabda

5.- 8.

praga

Töltsük együtt november első hétvégéjét PRÁGÁBAN.

Indulás: november 5 péntek hajnali órák, hazaérkezés vásárnap késő esti órákban.

Szállás belvárosi hostelben két nap reggelivel(vacsora igény szerint rendelhető)

IRÁNYÁR (ennél lehet kevesebb) 15000Ft

Jelentkezni honlapon keresztül Gajdos Márta tanárnőnél lehet (az utazás 40 fő esetén indul).

Partnereink

bakosfa iskolagyumolcs
kobold 004

Nemzeti Együttmüködési Alap

Alapítványunk a 2019. évműködési kiadásainak fedezésére sikeresen pályázott a Nemzeti Együttműködési Alaphoz és 154.000 forintot nyert. Köszönjük a támogatást.

Eseménynaptár

Közösségi oldalunk

életrevaló

agenda21 okoiskola tehetsegpont umwelt unesco
© Gádor Általános Iskola 1950 - 2019 - minden jog fenntartva.