Szezonnyitó kerékpártúra a Velencei-tó körül

Szeptember 15-én harminc fős csoport nevezett túrázó szakkörünk idei első megmozdulására, a Velencei-tó körbekerekezésére. Fantasztikus időben vágtunk neki a 40 kilométeres távnak, ám sajnos sokan úgy gondolkodtak, mint mi, így már a lejutás sem volt egyszerű, ami a tóparton fogadott minket, az pedig minden képzeletünket felülmúlta. Így annak is örülhettünk, hogy baleset nélkül, mindenki szerencsésen körbe ért. Gratulálunk a résztvevőknek!

Fényképalbum

Testnevelés és tanulószoba alól történő felmentési kérelmek

Tisztelt Szülők!

A tanévkezdés gördülékenysége miatt szeretnénk Önöket kérni, hogy az alábbi nyilatkozatokat a második tanítási hétre küldjék be gyermekeikkel az osztályfőnököknek:

Segítő együttműködésüket köszönjük!

Az iskola vezetősége

Budapest Maraton tájékoztató

Idén lehetősége van diákjainknak október 7-én a Futafok helyett a Budapest Maraton gyermektávjain történő nevezésre/indulásra.

tájékoztató levél a maratonról

Kezdetét vette a 2018/2019-es tanév

Szeptember harmadikán, hétfőn 94 elsőssel nyitottuk meg a 2018/2019-es tanévet. A szomorú esős idő miatt a tortateremben köszöntöttük három első osztályunkat a 4.n osztály műsorával.

Maróthy Éva néni idén is átadta az elsős tantermek kulcsait, majd megnyitotta hivatalosan a tanévet. Új diákjaink az önkormányzattól kapott ajándékkal vágtak neki az első napnak, míg régi diákjaink már rutinosan indultak az osztálytermek felé.

Mindenkinek sikeres tanévet kívánunk!

További képek

Az elsőseink első reggelije

Tanévzáró túra Macedóniában

Mint minden évben idén is nagy tervekkel készült túrázócsapatunk a nyári szünet első napjaira. Június 28-tól július 5-ig egy teljes hetet töltöttünk el Macedóniában. Jókat túráztunk, kétezer méteres hegyeket másztunk, fürödtünk kristálytiszta patakokban és tavakban, kajakoztunk és bringáztunk, de legfontosabb, hogy vidáman és tevényenyen töltöttük el ezt az időszakot.

Június 28-án egy eddig elég szokatlan helyszínen, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren volt a találkozó, s néhányan felettébb nagy izgalommal tekintettek az alig egyórás repülőútra, lévén, hogy életük első ilyen jellegű utazása előtt álltak. Szerencsére a levegőben aztán minden rendben ment, s gond nélkül szálltunk le Szkopjéban a Nagy Sándorról elnevezett légikikötőben. Már várt ránk a transzferbusz, így gond nélkül eljutottunk a főváros melletti Shisovo falucskába, melynek apró kempingjét gyorsan benépesíettük az éjszakában.

FÉNYKÉPEK A TÚRÁRÓL

• 02

Támogatónk

bakoslogo

Köszönjük a Bakos Faipari Egyéni Cégnek, hogy segített iskolapadjainkat felújítani és könyvtárpolcainkat elkészíteni.